poniedziałek, 22 lipca 2013

Biżuteria

Witam. Dziękuję za słowa otuchy i zachęcenia do dalszego prowadzenia bloga.  U mnie wszystko w porządku. Wczoraj przyjechała moja siostra z zagranicy, więc wieczór miał dużo wrażeń. Dzisiaj pewnie na spokojnie już i dzisiaj również widzę się z moim chłopakiem.  A co do przyjazdu mojej siostry to sprawiła mi i reszcie przyjaciół wspaniałe prezenty biżuterię, jest boska. Kolczyki i pierścionek. Przedwczoraj byłam też na sklepach i kupiłam sobie kilka t-shirtów, mega oczojebny sweterek, jeansy i złote kolczyki. Zakupy jak najbardziej udane. A u Was co tam słychać? Jak wakacje? Może pracujecie gdzieś? Ja bym bardzo chciała gdzieś zarobić, ale mieszkam w małej miejscowości gdzie nawet dla dorosłych jest ciężko z pracą a co mówić dla mnie. Jedna wielka masakra, no ale cóż, życie. Poniżej pokażę Wam zdjęcia prezentów a na samym początku kolczyki jakie sobie kupiłam na zakupach.



I jak co o nich myślicie? :)

4 komentarze: