sobota, 20 lipca 2013

Powitanie

Witam. Nazywam się Ewa. Założyłam tego bloga by dzielić się z Wami moimi przemyśleniami na różnorodne tematy.  Będę poruszać tematy, które mnie interesują. Mam nadzieje, że znajdzie się kilku chętnych do czytania. Zobaczymy jak to wszystko się potoczy. Miałam już blogi, ale na onecie. Na blogspocie jestem pierwszy raz i dopiero się uczę, ale z czasem powoli ogarnę to wszystko, dam radę. Może teraz opowiem kilka słów o sobie. Jestem 18 letnią dziewczyną z marzeniami, pochodzącą z małej miejscowości. W tym roku będę przygotowywać się do egzaminu dojrzałości. Mam nadzieję, że poradzę sobie! Adres bloga związany z kawą, moją ulubioną z ciepłych napojów. Uwielbiam kawę. To na dziś chyba wszystko. Niedługo znów się odezwę. Pozdrawiam wszystkich! :)

PS. Czujecie ten zapach? Tej przepysznej kawy? Kto również jest smakoszem kawy? :)

4 komentarze:

  1. Życzę powodzenia i dużo wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I właśnie dlatego, że nasza grupa się rozpadła w te wakacje strasznie się nudzę.
    Post bardzo mnie zachęcił do dalszego czytania, dodałam do obserwowanych i czekam na nowe posty :)
    www.fearlovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu, przede wszystkim wytrwałości, bo z nią czasami ciężko :)
    A kawa jest dobra na wszystko - na pogodę i niepogodę, radość i smutek.
    //spalonylas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń